MAGNETYCZNE SYSTEMY STEROWANE



O URZĄDZENIACH MAGNETYCZNYCH PRZYKŁADY ZASTOSOWAŃ PARAMETRYZACJA I STEROWANIE


Sterowana, hybrydowa hamownica magnetyczna w kontrolowany i bezkontaktowy sposób generuje moment hamujący na wyprowadzonym wale. Urządzenie w optymalny sposób wykorzystuje fizykę zjawisk magnetycznych, inżynierię materiałową oraz automatyzację procesu sterowania. Cechuje się możliwością parametryzacji w trakcie pracy i tym samym stanowi poważne usprawnienie każdej linii technologicznej. Jest wykonywane w wersji modułowej, zawierającej moduły mechaniczny oraz sterowania. Moduł mechaniczny hybrydowej hamownica magnetyczna w wariancie P03. Posiada aktywne i pasywne zabezpieczenia chroniące przed uszkodzeniem elektrycznym i termicznym. Obecnie oferowany wariant urządzenia zawiera kolejne ulepszenia mechaniczne oraz udoskonalenia w zakresie konsumpcji mocy.

Niekwestionowane zalety urządzenia to:

  • pełna sterowalność,
  • kompaktowość,
  • możliwość aktywnego chłodzenia powietrzem,
  • brak zużywalności eksploatacyjnej,
  • bezobsługowość,
  • łatwość montażu.
  • Charakterystyka eksploatacyjna:

  • zakres wartości momentu hamującego: maksymalnie 16 Nm* (32 Nm* wersja specjalna),
  • zakres obrotów: maksymalnie 1500 obr./min.* (konstrukcyjnie: do 5000 obr./min.).
  • * w zależności od wersji, pojemności termicznej obudowy, przepływu gazu i nastawionej wartości momentu hamującego.


    Moduł mechaniczny hybrydowej hamownicy magnetycznej w wariancie prototypowym
    HHM-138/MSR-1KR/P03

    STEROWANA, HYBRYDOWA HAMOWNICA MAGNETYCZNA

    Zasilanie: 230 V AC, 50 Hz
    Zakres nastaw momentu hamującego: 0 - 4 Nm
    Możliwość chłodzenia aktywnego (powietrze)
    Płynne sterowanie ręczne zadajnikiem obrotowym
    Aktywne i pasywne zabezpieczenie układu magnetycznego
    Montaż gwarantujący dużą adaptacyjność procesową

    Kompletny moduł mechaniczny hybrydowej hamownicy magnetycznej w wariancie gotowym do zabudowy
    HHM-226/MSA-10Vi/KM

    STEROWANA, HYBRYDOWA HAMOWNICA MAGNETYCZNA Z KOŁNIERZEM MONTAŻOWYM

    Zasilanie: 230 V AC, 50 Hz
    Zakres nastaw momentu hamującego: 0 - 16 Nm
    Możliwość chłodzenia aktywnego (powietrze)
    Sterowanie automatyczne sygnałem standardowym 0-10 V DC (sygnał inwersyjny)
    Aktywne i pasywne zabezpieczenie układu magnetycznego
    Łatwy montaż gwarantujący zachowanie współosiowości